Els oldies rejoveneixen


HIGHLIGHTS de la Jornada

  • La jugada que ilustra la jornada.
  • La frase de Seminagowsky en el darrer partit: "Posa a grabar el video!" i el posterior "apreta pause!".
  • El gran joc de Figanovic que sembla haver recuperat el seu "Moho".


Doncs si, fans i seguidors de la lliga més vella de la zona. Els Oldies semblen haver rejovenit, exactament 3 mesos, perquè el seu joc ha recuperat la intensitat que tenia abans de l'aturada hivernal. Segurament hi ha influït la tornada al "parquet" de Seminagowsky, energètic des de el primer minut i que ha encomanat a la resta de jugadors.

Pel que fa als partidets d'avui, s'han mantingut fixos durant els tres encontres, Seminagowsky-Lopecevic contra Figanovic-Gasulet. Madueñobinson ha estat baixa a la jornada d'avui, algunes fonts ens informem que està preparant en solitari a les terres de l'interior de Catalunya el seu famós llançament de cullereta.

El primer matx se l'han endut Figanovic i Gasulet per 10 a 6. Hem de destacar per part de Lopecevic les 3 entrades seguides que ha anotat a la cara de Gasulet que no sabia ben bé com aturar al valcànic. El joc segur i punt a punt de Figanovic, recolzat sota l'anella per Gasulet, i Seminagowsky que en aquest primer enfronatment demostrava que estava de pretemporada.

El segon enfrontament ha estat bastant disputat i finalitzat magistralment per Figanovic, prenent la responsabilitat i anotant els 3 darrers punts de l'equip, quan el marcador indicava un 7-7. Seminagowsky ha pres ràpidament la forma física, i tot i patir una dolorosa torçada de turmell, ha lluitat i anotat com ens té acostumats. Aquest cop Lopecevic s'ha trobat amb un Gasluet més rocós que li ha impedit anotar tan fàcilment com en l'anterior xoc. El 10-7 final deixava clara la igualtat que començava a haver entre les dues parelles.

El tercer partit ha estat intens. Amb els jugadors cansats però amb un bon ritme, Lopecevic ha sabut trobar molt bé a Seminagowsky que ja en plena forma, tot i arrossegar encara el turmell tocat, ha anotat com ell sap cistella rera cistella. Però Gasulet i Figanovic s'han posat les piles i han pogut donar la volta a un marcador de 1-5 fins arribar al empat. Tot i així la locomotora russa tenia la caldera plena de carbó i ha clavat constantment tot el que llençava. Al final amb un 6-9, i després de 3 intents, la parella Lopecevic-Seminagovsky ha aconseguit la victòria de l'honor, 6-10.

Una gran jornada de bàsquet, si senyor.
Ah! i no oblidin fer un cop d'ull a les estadísitques!

8 comentaris:

Àlex López ha dit...

Ei, queda guapo així amb la pista que li has posat Marc, semblen més reals XDDDD

Avui ha estat un dia molt dur...estic més dolorit que la setmana passada...aiiis...;D

Àlex López ha dit...

Una coseta que m'he oblidat...

No aconsegueixo veure la imatge sinó clicko a sobre d'ella, això perque es?

Anònim ha dit...

que raro al! jo si que la veig i en els 2 navegadors... ni idea.

Jo no tinc agulletes ni res, fresc com una rosa!

David Madueño Sentís ha dit...

Vaja, sembla que el dia que no vinc li foteu canya :-P
Ja he mirat les estadístiques, Marc, i no he vist res d'especial... A què et referies? Al meu penós 30%? Buuaaaah...

Anònim ha dit...

No home no, david, només era per recordar que estaven actualitzades, no hi havia cap missatge implícit ni subliminal xD que jo no sóc tan dolent. El pròxim dia ens fots canya i llestos

Anònim ha dit...

jajajajaja!!!!
molt bo el dibuix, i sobretot amb el fons que té!!!genial!

Àlex ja et tinc!!!la setmana que ve et passo!

Figanovic.

David Madueño Sentís ha dit...

He, he, jo pensava que ho deies, Marc, perquè les havies fet noves, amb esquemes o xuminades així... Però sí, el proper dia us fotré canya! XD

Anònim ha dit...

Fins ara que no m'he pogut connectar! El dibuix boniiisssim i superexpressiu!! Estem més oldies que mai! Per cert, a la nena no us penseu que li vagin massa petites les converse all stars.. En dos dies em repta a un one-to-one i em fa quedar en un ridicul espantós. Moltes gràcies a tots! Pel que fa a les estadistiques, quina currada! A veure si em marxen les agulletes i el mal de turmell desapareix, que encara cueteja, i ens veiem aviat a la pista.Aquest cop no hi haurà compassió!!.Salut oldies!